Baza Wiedzy Komires
Baza Wiedzy Komires
Baza Wiedzy Komires
Baza Wiedzy Komires
Baza Wiedzy Komires

Nowości i ogłoszenia

  1. Matali Physics 4.7 wspiera Universal Windows Platform na konsolę Xbox One
    Wiadomość opublikowana: Thu, May 2, 2019 10:16 AM | Wyświetlona: 156 razy.
    Mamy przyjemność poinformować, że Matali Physics 4.7 wprowadza kompleksowe wsparcie dla Universal Windows Platform na konsolę Xbox One. Najnowsza wersja umożliwia użytkownikom Matali Physics SDK tworzenie zaawansowanych, wydajnych, opartych na fizyce gier DirectX 12 lub DirectX 11 jak również aplikacji DirectX 11 na konsolę...... czytaj dalej »
  2. Informacje o aktualizacji Matali Physics 5.0
    Wiadomość opublikowana: Thu, May 2, 2019 10:15 AM | Wyświetlona: 150 razy.
    Mamy przyjemność poinformować, że wszyscy licencjonowani użytkownicy Matali Physics SDK 4.x otrzymają uaktualnienie do wersji 5.0 bez dodatkowych opłat. Razem z wydaniem Matali Physics SDK 5.0, wsparcie dla OpenGL 3.3 na platformach Windows, Linux, SteamOS i *BSD zostanie wycofane i będzie zastąpione wsparciem dla Vulkan AP...... czytaj dalej »
  3. Matali Physics 4.6 wprowadza Matali Render 4.0
    Wiadomość opublikowana: Mon, Feb 11, 2019 10:51 AM | Wyświetlona: 313 razy.
    Mamy przyjemność poinformować, że Matali Physics 4.6 wprowadza Matali Render 4.0. Najnowszy moduł renderujący przynosi gotowe do użytku produkcyjnego, kompleksowe wsparcie dla API Vulkan na platformach Android, Linux, SteamOS i *BSD. Wraz z tym wydaniem zalecamy korzystanie z API Vulkan w projektach powstających w środowisk...... czytaj dalej »
  4. Matali Physics 4.6 wprowadza Matali Sound 3.0
    Wiadomość opublikowana: Mon, Feb 11, 2019 10:50 AM | Wyświetlona: 287 razy.
    Mamy przyjemność poinformować, że Matali Physics 4.6 wprowadza Matali Sound 3.0. Najnowszy moduł dźwiękowy przynosi znacząco przeprojektowany i zunifikowany rdzeń dodatku. Więcej informacji na temat zmian w modułach dodatkowych dostępne jest na stronie Historia....... czytaj dalej »
  5. Matali Physics 4.4 wspiera Android 9.0 Pie, iOS 12.x i macOS Mojave (wersja 10.14.x)
    Wiadomość opublikowana: Wed, Dec 12, 2018 11:12 AM | Wyświetlona: 266 razy.
    Mamy przyjemność poinformować, że Matali Physics 4.4 wprowadza kompleksowe wsparcie dla Android 9.0 Pie, iOS 12.x i macOS Mojave (wersja 10.14.x). Najnowsza wersja wprowadza również dodatek Matali Render 3.4 z funkcjonalnościami mapowania normalnych i mapowania paralaksy opartymi na odległości od obserwatora oraz inne uleps...... czytaj dalej »
  6. Matali Physics 4.3 wprowadza znaczące zmiany we wsparciu dla DirectX 12 i Vulkan
    Wiadomość opublikowana: Wed, Oct 10, 2018 10:17 AM | Wyświetlona: 398 razy.
    Z dumą informujemy, że Matali Physics od wersji 4.3 wprowadza znaczące zmiany we wsparciu dla DirectX 12 i Vulkan. Najnowsze zmiany zrównują użycie DirectX 12 i Vulkan odpowiednio z DirectX 11 i OpenGL, znacząco redukując koszty związane z zastosowaniem niskopoziomowych API graficznych. Od wersji 4.3 rekomendujemy użycie Di...... czytaj dalej »
  7. Matali Physics 4.2 wprowadza obsługę niestandardowych map wysokości
    Wiadomość opublikowana: Wed, Jun 27, 2018 10:41 AM | Wyświetlona: 616 razy.
    Mamy przyjemność poinformować, że Matali Physics 4.2 wprowadza obsługę map wysokości z dziurami i terenem o kształcie nieprostokątnym. Najnowsza funkcjonalność umożliwia tworzenie odkształcalnych w czasie rzeczywistym, rozległych map wysokości zawierających mosty, jaskinie i tunele. Zapraszamy do zobaczenia filmów pokazując...... czytaj dalej »
  8. Matali Physics 4.1 wprowadza Matali Render 3.1
    Wiadomość opublikowana: Wed, Apr 25, 2018 12:24 PM | Wyświetlona: 376 razy.
    Mamy przyjemność poinformować, że Matali Physics 4.1 wprowadza Matali Render 3.1. Najnowszy moduł renderujący przynosi kompleksową obsługę płynnych przejść między kaskadami cieni, zarówno dla wysoko jak i niskopoziomowo programowalnych API. Więcej informacji na temat zmian w modułach dodatkowych dostępne jest na stronie His...... czytaj dalej »
  9. Matali Physics 4.1 wprowadza ulepszenia powierzchni płynu
    Wiadomość opublikowana: Wed, Apr 25, 2018 12:24 PM | Wyświetlona: 421 razy.
    Mamy przyjemność poinformować, że Matali Physics 4.1 wprowadza znaczące ulepszenia powierzchni płynu. Zachowanie wszystkich obiektów (w tym dowolnych zbiorów trójkątów) na powierzchni płynu i wewnątrz objętości płynu jest jeszcze bardziej naturalne i kompleksowe. Zapraszamy do zobaczenia filmów pokazujących silnik Matali Ph...... czytaj dalej »
  10. Matali Render 3.0 wspiera API Vulkan na platformie Windows
    Wiadomość opublikowana: Sun, Jan 14, 2018 10:02 AM | Wyświetlona: 335 razy.
    Mamy przyjemność poinformować, że dodatek Matali Render 3.0 wprowadza gotowe do użycia produkcyjnego, kompleksowe wsparcie dla API Vulkan na platformie Windows. Wraz ze znacznie ulepszoną obsługą API DirectX 12, jest to kolejny krok w kierunku przygotowania Matali Render do następnej generacji API graficznych....... czytaj dalej »
Wyświetlono od 1 do 10 z 79 rekordów First Page Previous Page Strona z 8 Next Page Last Page

Subskrybuj Bazę wiedzy

Otrzymuj powiadomienie o każdym nowym artykule.